05 Februari 2012

Gotong-royong makmal Sains baru

Bilik makmal Sains akhir dapat diduduki setelah kerja-kerja pembinaa bangunan bermula sekitar bulan Oktober 2009. Meskipun ketiadaan bilik sains yang sempurna kelas-kelas sains dapat juga dilaksanakan dengan sebaik mungkin. Bila saja bangunan baru siap, makmal sains sekali lagi digunakan sebagai kelas sementara sementara menantikan perbut@kerusi meja murid tiba. Akhirnya panitia Sains menerima notis supaya menyegerakan penggunaan sekita 1 Feb lepas. Maka bermulalah kerja-kerja memunggah dan meyusun semula alatan Sains yg telah di simpan di beberapa tempat tertentu.
Murid-murid telah diminta membantu dalam mengemas dan membersihkan alatan sebelum menyusun di tempat-tempat yang sesuai.
Kerja-kerja bermula sekitar 9 pagi dengan diketuai oleh cikgu Nor Khori sambil dibantu oleh guru-guru yang berkelapangan serta murid-murid.
Pihak Panitia Sains ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada En Zakaria yang turut memantau kerja-kerja menyusun semula alatan dan murid-murid yang mejayakan program pada kali ini. Terima kasih semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails