02 Oktober 2009

Jamuan hari Raya peringkat sekolah

Hari ini secara rasminya berlangsung acara jamuan hari raya peringkat sekolah. Acara pada hari ini bermula pada waktu rehat. Kelihatan di gambar En Misron (bersongkok) sedang menikmati jamuan di kelas 6 Al Farabi (menu utama-mee hoon/mee goreng)
Ini pula kelas 5 Al Jazari yang ketika gambar ini diambil telahpun selesai jamuan...mungkin makanannya sedikit sahaja agaknya.
Kelas 6 Ibnu Sina pula menumpang makan di kantin terbuka...menu utama-mee goreng
Kelas 6 Al Jazari pula memilih pondok bacaan. Hidangan istimewa, Laksa Penang
Sempat juga cikgu-cikgu lelaki ni singgah makan lagi di kelas 6 Ibnu Sina walaupun sudah menikmati hidangan hebat, mee bandung Muar di kelas Pra sekolah...
Kelihatan sebahagian guru-guru perempuan yang sedang berehat sebentar sambil menarik nafas mengah akibat terlalu banyak menikmati juadah hari raya.
Kelas-kelas lain juga turut membuat kelas terbuka tetapi tidaklah sempat dipaparkan di sini. Murid-murid juga turut tidak melupakan para pekerja dan guru-guru di pejabat. kelihatan deretan kuih muih, berwarna-warni dan pelbagai rasa di kaunter pejabat. Kepada yang membaca blog ini jangan lupa menyertai marhaban anjuran KEBIRU. Sila lihat jadual marhaban di sudut atas kanan. Terima kasih kepada semua dan selamat hari raya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails